Pilates

  • Locaţia Studio OASIS
  • Durata 55:00
Dificultate
  • Scăzut
  • Mediu
  • Greu

Pilates Power este un antrenament puternic si o metoda de corectare si imbunatatire a posturii corporale, ce are la baza gimnastica recuperatorie. Pilates a fost dezvoltat pornind de la un principiu simplu: o singura miscare precisa este mai eficienta decit o serie de miscari dezordonate. Daca vrei sa incepi sa–l practici, trebuie să afli care sunt cele 6 principii de baza ale Pilates-ului, numite si  „Arta controlului”, care te vor ajuta sa te antrenezi sigur și eficient. Mai exact, este vorba despre pozitia corpului si modul in care trebuie sa respiri pe parcursul antrenamentului. Obiectivul este sa inveti principiile si, astfel, sa reusesti sa devii mai constient de propriul tau corp si sa ai o postura armonioasa si sanatoasa.

Control: Executarea exercitiilor fara control, brusc, poate duce la accidentari. Cheia pentru a evita acest lucru este sa te concentrezi asupra coordonarii minte-corp. Asadar, controlul vine din mintea ta.

Respiratie: Este esential sa respiri controlat pe tot parcursul antrenamentului Pilates. Daca respiri corect, oxigenul este transportat in singe, crescindu-ti flexibilitatea si imbunatatindu-ti circulatia, in general. Aminteste-ti intotdeauna sa inspiri pe nas si sa expiri pe gura, lent si controlat.

Concentrare: Pentru a obtine rezultate optime, este foarte important sa te concentrezi in permanenta. In timp ce executi o miscare, gindeste-te la urmatoarea miscare pe care o vei face, incearca sa faci o vizualizare si sa-ti imbunatatesti executia.

Cursivitate: Executaa exercitiile intr-o cursivitate continua, – corelata cu respiratia – astfel incit muschii tai sa fie intr-o continua miscare. Aceasta cursivitate confera miscarilor o eleganta si o frumusete specifica Pilates-ului.

Centrarea: Cea mai importanta zona din corpul tau este mijlocul, zona care include muschii abdominali, lombari si fesieri. Concentreaza-te ca aceasta zona sa se afle in permanenta intr-o pozitie corecta.

Precizia: Fiecare miscare de Pilates trebuie executata cu o precizie foarte mare.

Antrenor

Facebook