5 alimente pentru un bronz mai intens

Ia cu tine pe plajă produsele de mai jos sau consumă-le în timp ce iei o pauză de soare, iar pielea ta va arăta mai bine ca niciodată.

Morcovul

Portocaliu, crocant și delicios, cum îl știi, morcovul conține o doză semnificativă de beta-caroten și vitamina A, care conferă pielii o nuanță naturală și sănătoasă. Consumă-l piure sau fiert, opărit în apă sau chiar crud, tăiat sub formă de bețișoare, pe post de gustare la plajă.

Spanacul

Pe lângă beneficiile deja cunoscute, află că preferatul lui Popeye e bun și pentru un bronz de durată și o piele strălucitoare, datorită conținutului mare din vitaminele C și E. Acestea ajută la regenerarea țesuturilor, păstrând aspectul tânăr al pielii expuse la soare. Consumă spanacul sote, ca garnitură la orice fel de carne sau brânză ori crud, în salată, alături de nuci, lactate și câteva roșii cherry.

Kale

Dacă îți dorești un stil de viață sănătos, această legumă nu trebuie să lipsească din dieta ta. Ca și spanacul, abundă în vitamine și minerale, fibre și proteine, iar numărul caloriilor este redus. Cu un smoothie din frunze de kale, o banană și puțin suc de mere lângă șezlong sau băut dimineața pe stomacul gol, ai garantată o gustare sănătoasă și o piele luminoasă.

Cartofii dulci

Ca și roșiile sau morcovii, cartofii dulci sunt foarte bogați în beta-caroten, substanță care îți stimulează melanina și îi conferă pielii un aspect sănătos și luminos atunci când ești bronzat. Consumă-i la cuptor, simpli, sau cu în mixuri cu quinoa și feta.

Ardeiul gras

Aproape la fel de bogat în beta-caroten ca și morcovul este ardeiul gras, dar în special cel roșu sau portocaliu. Un ardei gras mic poate conține triplul dozei zilnice necesară de vitamina C, un bun antioxidant pentru pielea afectată de radicalii liberi, în urma expunerii la soare. Vitamina C ajută și la producerea de colagen, proteină esențială pentru o piele frumoasă. Consumă un ardei gras roșu cu humus și, pe lângă beneficiile ardeiului asupra pielii, ai parte de o gustare rapidă și sănătoasă.

Mai ia cu tine pe plajă: piersici, caise și nectarine. Pe lângă faptul că sunt gustoase, îți furnizează din plin vitaminele A și C.

Facebook