Steel COMBAT

CARDIO

Steel Combat – antrenament universal cu intensitate mare, care combina elemente de forta, aerobica, arte martiale, kickboxing. Acest tip de antrenament se potriveste persoanelor cu pregatire fizica medie sau inalta. Antrenamentele cardio dezvolta rezistenta, viteza si... Mai mult

  • Durata 50:00
  • Antrenor Inga Shabazova
  • Dificultate

Athletic

CARDIO

Athletic – in cadrul acestui program cea mai mare atentie se acorda tonifiierii muschilor stabilizatori, muschilor  picioarelor si a fesierelor. Antrenamentele efectuate cu regularitate va vor  ajuta sa aveti un corp  tonifiat.

  • Durata 50:00
  • Antrenor Sorina Cornescu
  • Dificultate

Tabata

CARDIO

Intra si incarca-ti bateriile inainte de a merge la serviciu! Tabata – cel mai eficient program cu durata de 30 minute. Antrenament cu interval de hard work si relax (20 secunde active si 10 relaxare). Dezvolta... Mai mult

  • Durata 30:00
  • Antrenor Ana Beţco
  • Dificultate

Step & Sculpt

CARDIO

Step-ul aerobic este poate cea mai cunoscuta tehnica de fitness. In timpul unei clase de step se imbina armonios exercitiile fizice, dansul si muzica. Inlantuirea de pasi lucreaza coapsele, gambele si fesele, dar nici partea superioara... Mai mult

  • Durata 55:00
  • Antrenor
  • Dificultate

CROSSING CIRCUIT

CARDIO

Crossing – permite sa mentinem forma fizica si activitatea fara restrictii de virsta si sex. Efortul fizic in Cross-Training este intensiv dar absolut controlabil. De aceea, activitatea fizica va fi inalta dar va fi sigura si... Mai mult

  • Durata 50:00
  • Antrenor Sorina Cornescu
  • Dificultate

Good Morning

CARDIO

Antrenament functional orientat spre invatarea miscarilor fizice si educarea calitatilor fizice ca forta, rezistenta, flexibilitatea,  rapiditatea si abilitatile de coordonare. Muschii corpolui lucreaza si se misca in mod fiziologic, anume asa cum lucreaza in viata de... Mai mult

  • Durata 50:00
  • Antrenor Sorina Cornescu
  • Dificultate

Brazilian But

CARDIO

Este un antrenament intens de tonifiere. In prima jumatate de ora “chinuim” muschii fesieri si coapsele. In a 2-a jumatate de ora lucram bratele, abdomenul si spatele. Se lucraza cu gantere de 2 kg, cu discuri, saltea, dar si... Mai mult

  • Durata 45:00
  • Antrenor Sorina Cornescu
  • Dificultate

Kickboxing

CARDIO

Antrenament intensiv, in care utilizati toata energia si potentialul de lupta + putina functionalitate pentru diversitate. Este un antrenament fitness.

  • Durata 55:00
  • Antrenor Morari Roman
  • Dificultate

Step Plus

CARDIO

Step-ul aerobic este poate cea mai cunoscuta tehnica de fitness. In timpul unei clase de step se imbina armonios exercitiile fizice, dansul si muzica. Inlantuirea de pasi lucreaza coapsele, gambele si fesele, dar nici partea superioara... Mai mult

  • Durata 55:00
  • Dificultate

Facebook