Kеngoo

DANCE

Este un program aerobic destinat scăderii greutății corporale, sporirii rezistenței, întăririi mușchilor picioarelor și a presului, cu aplicarea încălțămintei speciale Kengoo Jumps,care ajută la scăderea sarcinii asupra articulațiilor.

  • Durata 55:00
  • Dificultate

BODYBALLET

DANCE

Este o ramură modernă ce oferă oricărui doritor posibilitatea de a cunoaște cultura baletului, de a învăța coreografia, plastica și armonia.

  • Durata 55:00
  • Dificultate

ABS+FLEX

POWER

Antrenament fortamt din două părți – antrenarea mușchilor abdominali și întinderii tuturor grupelor de mușchi principale.

  • Durata 45:00
  • Dificultate

ABL

POWER

ABL (Abdominal Buttocks Legs) – Antrenament funcțional, aerobic, de putere, destinat zonei picioarelor și presului cu aplicarea utilajelor suplimentare: platforme step, bodybare, haltere, lasticuri, etc,

  • Durata 45:00
  • Dificultate

FIT BUTT

AEROBICA

Antrenament de forță, ce presupune lucrul intensiv cu mușchii picioarelor folosind platforma step și a diferitor greutăți – haltere, bodybar, etc. Ca rezultat, antrenamentul permite atingerea scopurilor propuse înr-un timp foarte restrâns.

  • Durata 45:00
  • Dificultate

FITBALL

AEROBICA

Antrenament cu aplicarea unei mingi, care întărește eficient întregul corp, dezvoltă coordonarea și antrenează aparatul vestibular.

  • Durata 45:00
  • Dificultate

Step & Sculpt

AEROBICA

Step-ul aerobic este poate cea mai cunoscuta tehnica de fitness. In timpul unei clase de step se imbina armonios exercitiile fizice, dansul si muzica. Inlantuirea de pasi lucreaza coapsele, gambele si fesele, dar nici partea superioara... Mai mult

  • Durata 55:00
  • Antrenor
  • Dificultate

Good Morning

AEROBICA

Antrenament matinal, combină sarcini aerobice și de forță. Este un complex elaborat în exclusivitate pentru cei care doresc să antreneze toate grupele de mușchi și să se umple de energie începând cu prima oră.

  • Durata 50:00
  • Antrenor
  • Dificultate

BRAZILIAN BUTT

POWER

Antrenament axat pe lucrul intensiv cu mușchii fesieri. Ca un exemplu de urmat au fost numite femeile braziliene, de unde provine denumirea antrenamentuilui. În cadul antrenamenului respectiv pot fi folosite haltere , discuri, step platfome și... Mai mult

  • Durata 45:00
  • Antrenor
  • Dificultate

ABS Sculpt

POWER

Abs Sculpt (Abdominal Back Spine) – Antrenament destinat dezvoltării mușchilor abdominali și a spatelui inferior.

  • Durata 45:00
  • Antrenor Inga Shabazova [...]
  • Dificultate

Facebook